SÖNDAG

Igår var vi på dampdisco, och sen skulle vi bli brauk. Men icke. Vi var för trötta. Vi såg på film, paranormal acitivity 3. Blev så rädd att jag började gråta. Jag, Bella och Nathalie gick hem till mig mitt i natten och var lite rädda, jag fick sova uppe själv. Var livrädd, fick sova med lampan tänd och tänka happy thoughts för att inte få en hjärtattack. Idag har vi sett på film och myst lite. Nu är jag hemma vid mamma igen, har packat upp mina saker och nu ska jag inta chillmode som fan och se på några avsnitt med vänner. Den här veckan kommer bli så satans bra. Är ledig på tisdag och fredag, och i helgen är jag kanske ensam hemma med Dogge. Fan jävla fekke

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0