SÖNDAG

Var ett tag sen. I fredags var det studenten. Helt sjukt! Bästa dagen någonsin. Vill göra det varje dag! Trodde att jag hade alldeles för höga förväntingar, men icke. Återigen, helt sjukt. Det enda som var dåligt var att vi blev så sjukt trötta och missade gute på kvällen. Fan. Vi skulle ta vår studentutgång igår istället, and we sure did. Vi var på Johannas studentmottagning först, och sen blev det hamnplan. Har aldrig varit så full i hela mitt liv. Kommer inte ihåg någonting. Jag hade varit skitjobbig och skulle in på max efter stängning, låste in mig på toan och somnade. De fick bryta upp låset:) sjukaste kvällen någonsin. Vickan blev utsläpad från hamnplan hahhahahahahhaha kul. Johanna fick hålla i oss båda för att vi skulle åt olika håll och inte ville samarbeta. Sjukt roligt. Idag vaknade jag hemma(?) och skulle jag jobba. Var brauk, åkte till jobbet, de skickade hem mig för att det var för lite att göra, var på Erikas studentmottagning, åkte till Nadjas studentmottagning, drack mer och dog. Jim hämtade mig, och nu är vi hemma. Jag är lite full och helt slut, ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska vi till Roma och riva vagn

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0