SÖNDAG

Igår blev rätt bra. Åkte till Daniela där Emmy också var. Vi fixade oss lite, mötte sedan upp Ellen och några killar och sen bar det av mot en fest i Södertälje(?). Tog oss ungefär tre timmar att ta oss dit, eftersom pendeln vägrade gå. Dock var det bästa på hela kvällen att selecta fick flipp och gav oss allt vi ville ha. Vi gick därifrån med famnarna fulla med godis för ungefär 600 kr. Jag var glad. Vi kom till festen, Emmy satte igång den, det blev nice och plötsligt fick jag flipp och fick för mig att jag skulle dra. Jag sprang omkring och frågade lite, tog en buss, hoppade av, tog en annan buss, hamnade i Södertälje centrum där det gick en direktbuss till centralen. Jag är bra. Stod utanför Robin och knackade ungefär halv sex, la mig i sängen och dog. Myskväll. Nu ska jag gå och köpa mat

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0