LÖRDAG

Idag har jag kollat på modevisningen med några små vänner. Efter tog vi en fika på Fiket. Kan vara den mysigaste fikan någonsin typ? Bra stämning. Efter det åkte jag till Tove och drack lite champagne och grillade. Båda mina bröder var där! Vi lekte och hoppade studsmatta. Har inte träffat de båda samtidigt sen i julas typ? Var förjävla glad. Det här är en förjävla bra dag helt enkelt. Snart kommer det hit förjävla bra personer, vi ska grilla och dricka lite och sedan får vi se vart kvällen för oss. Heh. GLAD

Pussee



btw, min partyskjorta för tur med sig. min fjortismin också. heh


Kommentarer
Postat av: Nathie

Älskar partyskjortan!

2011-05-07 @ 22:39:48
Postat av: T

söt fjortis

2011-05-16 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0