SÖNDAG

Det här har varit den roligaste helgen på länge. Lite oklarheter men så ska det vara. Igår var vi hemma hos Elin först och sedan blev det hamnplan. Det var kult! På vägen hem var jag sjukt oklar? Ringde ungefär alla i min kontaktlista och ingen svarade, jag sprang runt vid en parkering i en halvtimme och letade efter något som jag hade tappat men jag hade det i handen hela tiden, gick till mcdonalds SJÄLV och brände sönder tungan pga för varmt kaffe, och hittade samtidigt skjuts hem till Ida och Bella. Kom fler folk dit och jag somnade direkt. Konstig kväll. Ikväll ska jag plugga psykologi och sedan sova järnet. Jag ska bo hos papi från imorgon till torsdag själv. Nej ingen får bo med mig, det bästa sällskapet är mitt eget.

"And I don't wanna cause a scene
But I'm dying without your love"

PUSSE



 fin bild på mig. saknade dig den här helgen babeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0