LÖRDAG

Jag är skitglad. Igår var jag med Julia, Max och Benjamin. Småsmåpojkar. Vi åt godis och såg på film. Vi byggde världens längsta snöre av godissnören också, skitkul. Idag har jag varit med Julia på vår jättestora stad. Vi fikade lite också. Fan vad kul vi hade, jävlar vad kul vi hade. Nu kom jag precis hem och ska snart duscha, äta och sen bege mig mot bussen för att åka in till stan och festa med cpfula tjejer. Nikki, bered dig på skratt tills du är blöt i byxan.

PUSSEEEEE



 såhär ser en riktig man ut


Kommentarer
Postat av: nik

just doin it like, just doin it here on the floor. like just dancing..

åh det var sjukt kul igår haha Puss på dig

2011-03-20 @ 14:33:47
URL: http://nikkiisabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0