ONSDAG

Igår gick jag och Yohanna på stan en stund tillsammans med Vic. Vid sju gick jag och Yohanna och såg på Lars Ohly i almedalen, och sedan en debatt. Jesper var med, och var sjukt bra. Sedan gick jag till norderstrand för att umgås med Nathalie, Erika och Ida, mysvänner. Sedan kom Simon och hämtade oss, vi åkte runt lite och han släppte av oss i stan. Sjukt vad efterbliven man känner sig när man är nykter i onyktert sällskap, heh. Det blev lite häng på max och jag och Nathie bråkade med en tjej. Det var trevligt. Efter det blev det en timmes vandring hem, mycket givande promenad. Vaknade för en timme sen, äter mat nu och ikväll ska jag se på gg.

Pusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0