LÖRDAG

Hade en förbannat tråkig resa på båten hem själv. Sov hela resan. Drömde dock roliga drömmar. Igår firade vi Sermed och några andra! Det var många från min kära gamla klass så det var sjukt trevligt! Efter gick jag och Julia till masters. Simon, Calle och Carl kom även dit. Jag hann också hälsa på hemma hos en tredje Calle där de hade korvfest. Kvällen slutade bra. Dagen började skumt. Ja. Nu ska jag snart sova en timme, dricka massor med vatten för att sedan åka in till kära Visby. Bakfyllan börjar gå över så jag känner att det är dags att ordna upp det. Gud vilken extremt töntig mening.

Saknar världens roligaste Nikki lite!

Kommentarer
Postat av: nik

Vem saknar inte lite extra fläsk i tillvaron?

2011-01-15 @ 19:25:24
URL: http://nikkiisabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0