SÖNDAG

I fredags åkte jag direkt från båten till Victorias 18års firande. Fick världens bästa välkomnande av mina fina, gjorde hela min kväll. Hade jättetrevligt. Dock blev det lite kaos på kvällen men det ordnade sig. Ursäkta min dialekt på slutet av kvällen också, vad hände? Igår åkte jag in till stan och va med Elin en stund. Sen åkte vi bil med tre guys ett tag, vi tittade in på en fest som var slut och sen åkte jag hem till Victoria. Rolig kväll. Varför är jag inte 18? En månad kvar. Ah. Jag och Vic låg och pratade en stund och sen somnade vi. Grattis igen min plutt, jag älskar dig. Idag har vi ätit korv. Jag mår dåligt när jag tänker på det.. hatar korv mer än allt. Åt två stycken. Hatar mig själv. Nu är jag hemma, ska städa mitt rum, packa upp alla väskor och sen äta god mat.

P.s
Wallen, du är den roligaste jag vet. Tack för att du blev född.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0