ONSDAG

Igår åkte jag, Nathalie och Elin hem till mig efter skolan och bakade muffins och cupcakes. De blev jättefina, åt så sjukt mycket smet. Gud. När de var klara åkte vi in till stan igen, hem till Ida och Bella där Ida A höll på att flytta in också. Vi satt där och pratade någon timme och sen vid nio åkte jag och mötte Nadja och sen gick vi hem till henne och sov där. Imorse var Nadja borta, duktig som hon är var hon på gymmet med Victora. Jag pallrade mig till V när de var klara, svepte en kopp kaffe och sedan gick vi till skolan. Efter skolan fikade jag, Nathalie, Yohanna, Nadja, Elin och Victoria hemma hos Nadja med muffins, cupcakes och coca cola. Efter det blev det en snabbis på staden innan jag sprang och träffade pappa på max och åt där. Har ätit så sjukt onyttigt idag. Ligger i sängen och sväller just nu. Dör. Imorgon är det friluftsdag. Skridskor och skidåkning vid mig. Dör igen.

Pusseeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0