TISDAG

Har haft en mysjul. Åkte hem i söndagskväll, åkte direkt hem till Victoria, bytte om, klunkade som en fan, jag, Nathie, Vic och Jessica tog taxi till hamnplan och sen var det nice. Det var sjukt kul. Dock extremt mycket folk, kunde inte andas och alla knuffades. Cosy.
Igår hängde jag lite med Simon, fick skjuts hem och sen hade mamma sin årliga middag. Vi firade lite minijul också, så jag fick öppna fler julklappar. Heh. Tove och co. kom hit och vi spelade TP. Mysi. Jag och Nuala blev taggade på utgång, så vi åkte och mötte några till vid öster, och sen åkte vi ner till hamnplan. Det var helt tomt när vi kom in. Men vi hade kul ändå. Vid två gick vi till munken, sprang runt lite, sen skulle jag och Julia på efterfest men det blev inget. Jag tog taxi hem och somnade.
Snart ska jag förmodligen till pappa och spela the sims 3 pets. Så jävla glad. Vill gråta när jag tänker på att jag ska göra min egen hest. Flyger runt. Åhhh

HEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyår i Visby såklart??

2011-12-28 @ 10:29:15
Postat av: Rebecca

Jaja

2011-12-28 @ 15:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0