SÖNDAG

Igår åkte jag först hem till Vickan och drack några glas vin med henne och Johanna. Sedan gick vi till creperiet och mötte upp Nathalie, Elin, Erika och Ellinor. Jag och Elin hade tävling om vem som kunde äta mest. Sjukt nice. Blev oavgjort. Jag är svag. Efter gick vi hem till Victoria och drack lite mer vin. Sedan skulle jag, Vic och Johanna gå till hamnplan, men vid donnersplats ångrade vi oss. Bra. Vic var Quasimodo på vägen hem för den som ville veta. Sötputte. Vi gick hem till Vic igen, drack mer vin och tillslut vandrade jag hemåt. En lång vandring. Sjukt lång. Fast gick ändå ovanligt fort. Ikväll ska jag dö, och äta glass. Gott. Kanske slåss lite

heh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0