TORSDAG

Igår var jag på friskis med Nathalie och Victoria. Därför har jag en fruktansvärd träningsvärk i ryggen idag. Det är konstigt. Med tanke på att vi inte tränade ryggen igår. Trevligt. Idag har det varit en trevlig skoldag. Rätt onödig också. Ungfär en kvarts näthandel och sedan slutade internet att funka och en halvtimmes APU information. Funderar starkt på att ha min APU på fastlandet. Har ju ett litet boende tillgängligt i Sollentuna. Det skulle vara sjukt trevligt. Jag har nu slutat men sitter ändå kvar i skolan för att plugga. Mitt nya liv har börjat bra. Det som är mindre bra är nu att farsgubben min ska sluta på MAX. Han har haft det sen det öppnade, alltså sen 1997. Fast det är rätt bra ändå.

Pusse

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kan du väl få! Du får kolla i mina "ge bort" lådor!

2010-09-23 @ 20:31:20
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0