uttråkadtjej

100 frågor

1. Namn? Rebecca Hollingworth
2. Ålder? 17
3. Vart bor du? Visby och Follingbo 
4. Bor tillsammans med? Antingen pappa eller mamma, robban och jim
5. Husdjur? Hund och katt
6. Färg på ditt hus? Jag vet fan inte
7. När är du född? 7;e mars 1993
8. Klass? HP09b
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? Nope
11. När gick du upp i morse? Alldeles för tidigt
12. När ska du sova? När jag är klar med det här
13. Duschat idag? Nej
14. Kramat någon idag? Nej
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit idag? Frukost
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor och stor djurgården tröja 
18. Dagens smink? Har kvar från igår, eheh
19. Dagens sötnos? Min katt
20. Dagens roligaste? Näe
21. Har du många vänner? Lagom!
22. Hur många har du kysst? I have no idea
23. Vem kramade du senast? Alex eller Hannes
24. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen, i hope?
25. Har du pojk-/flickvän? Nejtack
26. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Nathalie; "Ja, jag med, men jag orkar inte plugga.."
28. Favoritfilm? Dont know
29. Låt? Vet inte
30. Mat? Vet inte där heller, äter nästan allt
31. Dryck? Coca Cola kanske
32. Färg? Svart
33. Tv-serie? Desperate Housewives skulle jag väl tro
34. Stad? Just nu är det London
35. Land? I dont know
36. Ämne i skolan? Svenska, om jag måste välja ett
37. Strul? Ehehe
38. Oskuld? Hej

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Sermed, för att jag drömde att han dog
42. Personen du kysste? Ajo
43. Gången du spydde? Jullovet skulle jag tro
44. Gången du grät? Minns inte
45. Pizzan du åt? Fredags
46. Gången du var i Göteborg? Ett par år sen
47. Gången du var i Stockholm? December
48. Gången du var hög? Har aldrig varit
59. Personen som såg dig gråta? Minns inte


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror sig på humör
54. Tvspel eller datorspel? Beror sig på vad för spel
55. Singel eller upptagen? Singel
56. Hångla eller ha sex? Japrecis
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Okej
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Hatar båda
60. Har du svart hår eller blont? Det är inte svart iallfall, inte blont heller. Eller?
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blå, tror jag
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? Många
71. Personer du hatar? Nämner tyvärr inga namn
72. Pojk-/flickvänner du haft? Ett par, men säger ändå två. De var mest seriösa
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? En 
74. Glassar du ätit på en dag? Ingen aning, två?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Peace & Love tror jag
76. Gånger du haft minnesluckor? Ett antal gånger
77. Gånger du varit hög? Har aldrig varit
78. Personer du saknar just nu? Ingen faktiskt
79. Gånger ditt hjärta brustit? Dont know


VEM:
80. Vill du kyssa nu? Mig själv
81. Träffade du senast? Ajo
82. Sjöng du senast för? Elin kanske?
83. Hade du senast en msn-konversation med? Carl skulle jag tro
84. Spelade du tvspel med senast? Minns inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mig själv
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Nathalie
87. Förtjänar att dö? Näe
88. Är söt? Måste väl ändå vara jag
89. Vill du sova jämte inatt? Secret

VAD:
90. Gör dig glad? Glada människor
91. Gör dig ledsen? Ledsna människor?
92. Vill du helst göra nu? Sova
93. Önskar du att du slapp göra? Plugga till prov imorgon
94. Vill du ha nu? Pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Har inte riktigt tänkt på det ännu
96. Längtar du till? Sävefest på onsdag
97. Tycker du om dina betyg? HA
98. Ångrar du i ditt liv? En pojke
99. Är det bästa som hänt dig? Samma pojke
100. Hur mycket är klockan? 11.00


Kommentarer
Postat av: Anonym

30 inte broccoli? 98 stackars pojk

Svar: va?
rrhs.blogg.se

2012-07-29 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0