tisdag

Det har varit mycket prat om skola idag, hur vi ska göra med den så att säga. Det ser inte ljust ut för vår del. Lärarna bedömer tydligen efter frånvaro också, inte vad man prestaterar, eller hur var det? Nog om det. Annars har jag varit sjukt glad idag, efter skolan gick jag, Nathalie och Vickan och kollade in Nathalies nya lägenhet. Efter gick jag och Vickan hem till henne, gjorde kaffe och satte oss på hennes baksida, äckligt skönt väder. Efter mötte jag Elin, vi gick till Ica Maxi och köpte två kilo godis, ajo. Vi satte oss på gräset någonstans och lyssnade på nice music, åt godis och pratade om sånt vi alltid gör. Efter blev det vandring hem, berättade för pappa att det går neråt för mig i skolan och att jag har ig varningar i flertal ämnen, han taggade mig till att plugga så det är precis vad jag ska göra nu. Verkligen plugga järnet. Det ska jag fira med festligheter med snygga tjejer imorgon. Vi ska nog grilla om det är fint väder! Vilket äckligt långt inlägg.

ADIOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0