i love my life

Glömde totalt bort att datorn existerade för ett tag. Har glömt bort att jag existerar också för den delen. Har spelat playstation 3 i flera timmar, började spela vid två så det blir ett tag. Det var tänkt att vi skulle ha matteprov i skolan idag, men icke! Läraren var sjuk, så det blev lite jubel och jag firade det med att gå hem och strunta i lektionen som skulle varit efter det. Som sagt har jag bara spelat ps 3 sen dess, och nu väntar jag på att mamma ska komma hit och leverara lite mat till mig. Jag ska bo själv hos pappa i två dagar nu, älskar att bo själv! Tyvärr inte så länge, men något är det ju. Ikväll kommer Nathalie, Hampus och Jack hit. Vi ska väl prata lite skit, se film och äta glass, eller liknande. Nu skriker ps 3 på mig igen, gotta go!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0