fredag

Gårkvällen var rolig, förutom att det var iskallt. Det är allt jag tänker säga om den kvällen. Sov väldigt konstigt också, drömde att jag inte kunde sova fast jag sov. Drömde något om en späckhuggare också + att Mr x ringde och bad mig komma hem till honom och sy. Ganska halvkonstigt drömmar. Den här kvällen har bestått av middag hemma hos Tove med massor av trevligt sällskap, och Tove är för de som aldrig lär sig Robbans syster, och för de som aldrig lär sig vem Robban är heller, är det min mammas sambo, och för de som inte vet det, så ser min mamma bättre ut än mig, tydligen. Nu ska jag försöka sova, för imorgon är det fiest.

P.s
Jag är bäst.



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0