+

Började praktiken idag, det var rätt kul. Fick bära kartonger och prismärka mest! Kommer ha träningsvärk imorgon. Lär ha ännu mer i helgen, ska få bära tunga kartonger hela dagen imorgon. Efter den här praktiken har jag tränat för en hel livstid. De tyckte jag var så dutti så jag fick sluta två och en halv timme tidigare. Efter det gick jag hem till August och retade honom för att han är så sjukt dålig. Efter att mamma hade slutat jobba kom hon och hämtade mig, så åkte vi hem. Har precis ätit lite och nu tänkte jag vänta tills halv åtta hos mig börjar, sen ska jag sova. Är sjukt trött.
Hela helgen är uppbokad med små roligheter också, sånt gillar jag!


Kommentarer
Postat av: alexandra

:)

2010-01-14 @ 22:12:47
URL: http://asahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0