onsdag

Idag har jag för det mesta sovit hemma hos Nathalie. Efter det blev det en tripp på stan och vänta lite på Nathalie när hon tog bort sin hårförlängning. Hon blev cute. Efter det mötte vi upp Hampus, Jack och Ida och såg på bio. Percy Jackman. Den var väl sisådär. Trodde att det skulle vara en exakt kopia av Harry Potter, men det var mer kopia av Herkules. Efter gick vi till Mcdonalds och jag hann träffa August i fem minuter eller något, sen tog jag bussen hem. Nu ska jag bums i säng. Imorgon är det praktik.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mattias

hej! just nu är det frågestund på min blogg om homosexualitet, ställ gärna en fråga! :)

2010-02-25 @ 11:47:33
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0