hattnaha

Gårkvällen började med middag hemma hos Tova med våra mammor som sagt. Efter det begav jag mig hem till Jack och det blev en lyckad kväll enligt mig själv. Det blev en promenad till Anna med henne och Jossan också och vi hade ett hett samtal om skitsnack, vi slängde oss också i snöhögar och spelade in videobloggar. Efter det blev det en till promenad till Max där vi träffade på Wallen och August + två som jag inte kommer ihåg. Vi satt där i timmar skulle jag tro och när vi skulle gå kom det fram någon och pratade med mig och berättade för mig att jag var den underbaraste person han någonsin hade mött och att jag skulle ta åt mig av allt han sa. Jag blev smårädd eftersom jag aldrig hade träffat honom förrut. Efter det gick jag och August hem till honom och sov och nu ska vi dricka te! Vi skiter i alla hjärtans dag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0