ONSDAG

Jag är otroligt dålig på att skriva i min blogg, men det gör egentligen ingenting med tanke på att nästan ingen läser. Igår på dagen hängde jag med Elin i några timmar, vi hittade på julklappsrim och jag skrattade tills jag dog så att personalen i affären fick säga till oss, kult. På kvällen blev det oväntat nog lite party, vi var några tjejer som förade hemma hos Bella och sedan gick vi till Oliver. Det var trevlans, fick träffa människor jag inte har träffat på länge. Somnade någon gång vid halv fem skulle jag tro, därför var jag halvpigg när jag gick iväg till skolan imorse vid cirkum halv nio. Vi fick äcklig cola, äckliga pepparkakor, äckligt schema och se på det traditionella jullärarspexet. Sedan satt jag kvar i skolan en stund med Elin och Thim. Nu är jag hos pappa, ser på en sjukt dålig julfilm, men det är ett måste att se den eftersom den är traditionell.

Puuussssse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0