jag heter kenny

Dålig update. Det slutade med att jag drog ut i fredags iallfall, det blev oklart ett tag på kvällen, men det slutade med att jag satt hos Lukas med honom, August, Simon, Love och Tim och såg på The Godfather. Jag somnade hos Lukas till The Godfather 2. Vi vaknade typ vid tre och jag fick nice frullebulle. På kvällen blev det bio med Lukas, Simon, Love, August, Wallen, Axel och Tim. Vi såg farsan, lite seg ibland, skrattade dock tills jag grät i en scen. Wallgurt fyllde ju år också, grattis som fan igen. I efterskott. Efter det mötte vi Elin och vi två + August, Tim och Lukas gick hem till Arvid och hängde där ett par timmar med några grabbs till. Jag och Elin gick hem någon gång vid tre? Vi gjorde chokladsmet, åt upp den, sen somnade vi direkt.

Nu är det här lovet slut, och det är riktigt sjukt äckligt jävla synd. Har haft riktigt roligt varje dag, mest tack vare mina fashionbingebyboys och självklart min man, Elin. Jag är riktigt glad just nu känner jag. Den här veckan ska jag inte tänka på någonting annat än skolan, sen har jag två helger i rad att se fram emot. Taggad till tusen.

JAG SAKNAR MIN NATHALIE!!!!!!!!!!!! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

2010-04-11 @ 20:34:07
URL: http://nathaliej
Postat av: Nathalie

Oops.. Jag saknar dig med!!

2010-04-11 @ 20:34:30
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0