onsdag

Fyfan vad trött jag har varit idag. Gick och la mig innan tio igårkväll, har typ sovit för mycket. Vi hade två lektioner idag, svenska, sen var nästa inställd så då blev det håla i två timmar, sen gympa. Hatar gympa, ett av mina värsta ämnen, matte och gympa, tur att vi bara har båda ämnena en gång i veckan. Nu är jag hemma iallfall. Ska laga mat här ikväll med Robin i think, och han är vegan så då blir det veganmat för mig ikväll med. Sen efter det tror jag mamma hämtar mig så sover jag där, sover inge bra här. Hård säng, vaknar hela tiden och drömmer sjuka drömmar. Gör aldrig det hos mamma så hoppas hon kan hämta mig sen. Nu ska jag hoppa in i duschen

puss
                         A camp - Stronger then Jesus



flashback..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0