onsdag

Gårkvällen var rolig, vi kollade först på idol, sen åkte Emmy, Amanda och jag till bby och hämtade dricka. Sen åkte vi tillbaka till Nathalie, jag träffade Love och Simon på vägen så de följde med dit. Vi satt där en stund, sen följde jag och Ida med Simon och Love hela vägen till bby, för att sen gå tillbaka igen .. onödigt? JA. Vi gick iallfall tillbaka då var alla redan däckade.. så jag var där i kanske en halvtimme till, sen vandrade jag hemåt.

Idag mår jag bra faktiskt, Tova kommer nog hit om en stund skulle jag tro. Sen ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt och försöka gå och lägga mig tidigt!

puss

har bara en bild från igår ... och det är den här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0