matakuten

Slutade tjugo över ett, riktigt skönt. Sen var jag hemma hos pappa, han hade precis kommit hem från Spanien, brun som ett as. Fick en parfym också, så jag är glad .. hehehe. Nu ser jag på matakuten! De spelade ju in från min skola, eller min förra skola, Södervärn där jag gick förrut, så grymt kul. Ser massa man känner igen hela tiden, riktigt kul. Efter det här ska jag gå och sova, är faktiskt really really tired. Har suttit och väntat en timme för att jag skulle skriva blogg, kände för det .. vill inte att min statistik ska sjunka mer, det är ju pinsamt hur lite besökare jag har nu. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer

puss.


du är finast.


Kommentarer
Postat av: lillthim

det är lugnt Becca, räkna mig som 100 besökare. ;-)

2009-09-29 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0