måndag

Nu är jag hos pappa igen, och det betyder att jag numera har tillgång till dator. Så det blir mera uppdatering den här veckan. Jag har redan skrivit lite om helgen, den var grymt rolig iallfall. Igår var jag hemma också bara, gjorde varm choklad med Jim och satt uppe på hans rum till halv tolv och lyssnade på jullåtar. Sen imorse åkte han till London, vaknade av att han gick utför dörren .. mamma kom in och la sig vid mig storgråtande, haha. Sen var det iallafall skola som gällde, tog skolfoto, såg ut som en knarkare. Nu är jag hemma och är hungrig som fan, jag orkar inte gå ner och göra något att äta så jag väntar på pappa, ska tvinga honom att köpa maxmat till mig. Sen ikväll ska jag hem till Tova och bada i hennes jacuzzi! eller .. jacuzzi vetifan, men nästan?

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0