söndag

När jag kom hem till min Kraft igår så hade han gjort mat till oss! Kött, pommes och sås, det var gott! Sen så kom Alex, Oskar, Felix, Simon, Jonas och Marcus. Så såg vi på matchen, och tyvärr så förlorade ju Sverige .. riktigt surt. Sen kom det iallfall dit några fler och hälften av alla badade typ. Sen senare kom det dit några fler, och inte så jättekul att jag var den enda tjejen där heller. Det blev helt enkelt korvfest och de flesta boysen satt och kollade porr i timmar, haha. Men, helt okej kväll förutom porren. Idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, sjukt tråkigt väder, så det blir nog bara att sitta inne skulle jag tro.

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0