onsdag

Har varit en ganska lång dag. Kunde inte sova igårnatt, låg vaken till minst tre och stirrade upp i taket. Gick upp klockan sex och åkte med mamma till hennes dagis, orkar inte åka skolbuss, det värsta jag vet. Fast jag har ju egentligen aldrig åkt skolbuss heller, men det är ändå det värsta jag vet. Jag åkte iallfall med mamma till dagiset och åt frukost där med henne och två barn, ibland hatar jag barn. De satt och stirrade på mig och frågar varför det luktar grädde och vad min morfar har för färg på sin bil? Faast, lite söta var dem ju ändå. Sen gick jag gick jag till skolan. Hade svenska, handel och sen gympa där körde vi lite bodypump! Var ganska jobbigt + att jag är antagligen den mest otränade på den här ön, så man kommer väl få trevlig träningsvärk imorgon. Efter det gick jag och Nathalie hem till henne och slocknade framför tvn sen hämtade mamma mig. Nu har jag precis ätit, och snart ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag se tv och äta choklad med hallon och yoghurt!

gammalbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0