onsdag

Gårkvällen var väl helt okej, vi var några stycken först hemma hos Nathalie, men det var för mycket oväsen så securitas kom och alla fick gå. Så vi vandrade mot cykel&mchallen där det skulle vara fest, men det var tydligen ingenting där. De flesta gick hem till Jack och jag stog kvar ute med Bp, Lukas, Wallen, Alex och Carl och pratade en stund, sen gick jag hem till Nathalie så åt vi mat! Vid två kanske, så gick jag och Jacqueline hem till Bp där också Lukas var. Där låg vi ett tag och såg på film och drack julmust, jag och Jac slocknade i sängen efter fem minuter. Sen vid sju, så gick vi hem till Nathalie igen och sov där. Så vaknade vi igen vid tolv kanske, sen har vi bara suttit där ett tag och pratat om igår. Mamma kom och hämtade mig och skjutsade hem mig och nu är jag hemma, har precis duschat. Ikväll ska jag kanske till Lukas, men jag vet inte om jag är så taggad på det. Får se. Nu måste jag packa lite, ska till pappa sen vid fyra

bilder kommer nog, antar att det är mest på Love och Simon som inte hade något liv :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

allt bra idag ?

2009-10-21 @ 15:11:06
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sista chansen att anmäla sig till veckans blogg nu! Tar ut finaliser i kväll!

Vill du vinna äran om att bli veckans blogg?! Kommer även länka dig och göra reklam för dig i flera sammanhang, garanterat extra besökare! Kul va?

Kolla mitt senaste inlägg för mer information, om du är intresserad såklart ;D

Ha en bra dag! ^^

2009-10-21 @ 15:36:44
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0