måndag

Lördagen blev rätt bra ändå, var sjukt otaggad först! Men det ordnade sig. Juste, träffade Sigrid också vid konsum!!!! Det var wonderfuuul att träffa henne igen, har inte gjort det på månader typ! Sen satt jag och några till hemma hos Nathis och förfestade lite, sen drog alla förutom Nathalie och Hampus till någon som jag inte kommer ihåg vad han hette. Jag kommer inte ihåg vilka som var där faktiskt, men jag kommer ihåg en sak som jag gjorde!! Jag höll i mig precis vid dörrkanten för jag skulle ta av mig mina skor, så stänger någon dörren helt och fyyyyyfan vad ont det gjorde! haha. Så jag vaknade upp dagen efter hos Tova med halva fingret lila och helt snett och det är det fortfarande! så det kan gå.
Igår gjorde jag ingenting, var bara hemma, och idag har jag bara varit i skolan än så länge!
Nu är jag hos pappa och det betyder fungerande internet = bättre uppdatering!


tötisaaaaaaaaaaaar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha äckelbild Becca =(

tööthen, thoo

2009-10-05 @ 14:01:17
URL: http://nathaliejo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nooo, den e töööööööööööth!

2009-10-05 @ 14:11:56
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0