++

Nu ser jag på tv med mitt te, en bit choklad och en mandarin! Har precis sett bonde söker fru, tycker egentligen det är ett helt värdelöst och pinsamt program, men ändå är det rätt roligt att se på. Sitter och planerar hur jag ska göra med mina pengar också när de kommer, eftersom jag verkligen är så sjukt kass på att hålla i mina pengar. De tar slut på ca två veckor. Först och främst ska jag ge tillbaka pengarna jag är skyldig några, hatar att vara skyldig folk pengar, så jag måste sluta låna jämt. Sen lite smink som snart är slut + hårfärg. Tänker göra slingor några gånger till, sen tror jag att jag är rätt nöjd. Har inte tänkt bli platinablond. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa veckorevyn! 

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0