torsdag

Var uppe till halv ett igår och pluggade, så jag borde varit jättetrött i skolan idag .. men faktiskt inte. Gjorde också no provet idag, men ingen hann skriva klart provet eftersom lektionen var ganska kort, så vi får skriva klart nästa vecka på torsdag. Jättebra, för då kan jag plugga till resten av frågorna då. Vi ska också spela in någon video på tyskan, som sen ska gå vidare till de som börjar 7an på södervärn som väljer tyska som språkval, haha. Idag ska jag iaf plugga lite på mitt so prov och ta det lite lungt :)

juste, ska beställa klipptid nästa vecka och klippa bort allt mitt slitna hår sen ska jag slinga det blont lite då och då, så nu är mitt mål att vara blond i sommar!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0