söndag

Igår var jag och Tova hemma hos Kraft och såg på film, åt lite godis och bara tog det lungt. Vi gick och träffade Daman och några fler ute sen, och vi gick sen mot Kraft igen men jag och Tova drog hem eftersom vi var trötta. Vi gick och la oss direkt när vi kom hem och somnade på en gång.

Vaknade vid tio av Tova och Tilda ute från vardagsrummet, haha alltid lika roligt med deras bråk.
Jag, Tova och Tilda låg i Tovas säng och bråkade lite ett tag, sen gick Tova och gjorde frukost till mig (a) vi klädde på oss lite sen gick vi ut och jag fick skjuts hem av Robban, och Tova fick skjuts av hennes pappa till hennes jobb. När jag kom hem så var jag ute lite på framsidan med hunden och lekte :) sen kom Jim ut, och då var vi ute och sprang. Så nu kom jag hem för en liten stund sen, har precis ätit och så (a) . Ikväll ska jag inte göra så mycket, se på Beck och sen försöka somna tidigt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0