lördag

Igårkväll såg jag på film, Bolt och Twilight, båda var väl bra, men Bolt var fan bättre! Asgarvade åt hamstern ibland, haha.

Vid nio kom mamma och Robban in och sjöng för mig, sen gick jag ner och mamma hade gjort frukost och så, jag öppnade lite presenter (a) fick chinos, odd molly tröja, ett fint linne, underkläder, armband, nagellack, en lott och sen hade Robin köpt Ben&Jerry's glass till mig :D blev glad. Jag vann 25 spänn på min lott också, så jäääävla bra :) sen någon dag nästa ska pappa, farmor och farfar fira mig också :). Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska åka iväg till affären sen och köpa lite saker till ikväll, sen ikväll blir det en kväll med giiiirlsen! Ska bli mysigt, hoppas det blir bra! Nu ska jag gå ner och duscha och fixa mig lite.

puss


Kommentarer
Postat av: Andrea

GRATTIS MIN SNYGG BECCA! <3

2009-03-07 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0