HEH

Nu har jag suttit framför datorn och planerat lite saker! Är helt glad nu. Har skrivit svenskan förrut iaf, så jag känner mig lite duktig iaf, dock blev det ingen so .. men jag ska försöka läsa igenom det lite innan jag ska sova. Juste, på måndag är det spexfoto också, vår klass är nästan enade om fjortisar och brats. Men känner att alla inte är så på på den idéen. Sa till mamma att vi nog skulle vara fjortisar, detta svar får jag: Fjortisar? Men det var ju bra, eller hur? Då behöver du inte klä ut dig något alls! .. haha. Det tycker jag var lite roligt faktiskt. Iaf, snart om en stund ska jag dricka lite te, ta bort mitt smink, borsta tänderna sen ta upp datorn till sängen och lyssnar på musik och läsa genom kapitlet i so boken flera gånger!

puss, skriver imorgon


                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0