fredag

Skolan var typ helt okej idag. Vi har också bestämt spex tema till vårat kort på måndag, superhjältar blev det. Vi skrev upp massa superhjältar på tavlan på no;n förrut och Andrea och Anneth skulle vara catwoman, Engqvist skulle vara joker typ, Sermed skulle vara Bond, haha och jag och Tova ska antingen vara superwoman, batman eller spiderman. Fluffigt hår, mask sen rött läppstift, hihi, Alex ska vara Hulken. Resten vet jag inte. Efter skolan tog jag och Andrea bussen till stan, där träffade vi Max och Robin, så de gjorde oss sällskap (a) vi gick runt ett tag och gjorde ingenting, jo vi gick till lekstugan och jag la undan en superman dräkt, kanske köper den imorgon till spexet .. men gissa hur liten den kommer vara! Andrea köpte kattöron och svans typ. Vi träffade Anneth och Nelly också, vi satt på McDonalds och pratade och skrattade en hel del. Sen gick vi runt lite till, sen tog jag och Andrea bussen hem till henne, och jag väntade där i en stund tills Robban kom och hämtade mig. Sen åkte vi och köpte max mat, vi åt rätt tidigt så jag kommer väl bli hungrig sen igen .. ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, sitta hemma antagligen .. och leta efter någon av Robins och Jims gamla batman dräkter de hade när de var små. Men de är säkert kastade, det enda jag kommer hitta är mina princess klänningar, och det vill jag inte ha på mig när jag är superhjälte. Nu hade jag tänkt gå och göra något annat ett tag, sitter och spelar kortspel på msn med Simon, men han suger :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0