yes

Har varit på stan och köpt mascara, vit bh med avtagbara band, skolavslutningsklänning, sånna här gummikuddar man lägger in i högklackade skor så det inte gör ont och även lösnaglar idag. Men jag hittade ingen väska, så jag känner paniken. Det var det som var viktigast, men icke. Bara för att jag har fått in en bild i huvudet så måste jag ha en rosa liten väska. Men jag får väl ha en svart och se tråkig och svartvit ut, jag vill ha en liten färggrej iallfall. Antingen så är jag svartvit, eller helvit .. hjälp mig bestämma. Har precis gjort ett fotbad iaf, riktigt skönt. Ska snart måla mina tånaglar också (a) är riktigt taggad nu inför morgondagen, åh hoppas det blir kul. Om ett tag ska jag se desperate housewives, sen sova

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0