torsdag

Idag vaknade jag sjukt sent, halv fyra. Jag hatar att vakna så sent. Jag hade ställt klockan på elva, men jag råkade trycka på stäng av istället för "snooze" knappen. Men, sånt är livet! Gårkvällen har jag redan skrivit lite om, men gud vad kul jag hade. Dans i flera timmar, och sån jävla stämning. Har ont i halsen p.g.a. mitt skrikande igår och ont i vaderna. VÄRT! Maten var god också, vår  matakuts Carola hade gjort den och jag kan ju försöka mig på att förklara vad vi åt

Förrätt - Grön och vit sparris med parmesan mousse och en liten rostad brödbit
Varmrätt - Det stog "lammfärs bakelse" , såg ut som en stor köttbulle ungefär med lammfärs, till det fick vi färskpotatis och sen vet jag inte hur jag ska förklara restan, haha.
Efterrätt - Vanilj panacotta med choklad mousse och färska gotländska jordgubbar

Iallfall var det en perfekt avslutning igår, och det här var en kväll att minnas!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0