tältning

Igår hämtade Sigrid och hennes mamma upp mig här, vi åkte och hämtade Andrea i västerhejde, vi åkte till stan igen, hämtade grill, köpte läsk sen skjutsade de ut oss till tofta gropen. Där började vi sätta upp tält och fixa lite småsaker, sen när vi var klara började vi gå mot tofta .. men det var rätt så långt, så vi liftade .. haha. Där gick vi hem till Oliver som bodde en bit därifrån, vi hade fått höra att det var fest där, men det var bara "chillkväll" liksom ;) det satt lite folk där som spelade kort och så, också mysigt, men vi hade ju taggat till så vi var kvar där högst en timme. Sen fick vi sällskap av Anders på vägen mot tofta gropen igen. När vi kom dit så blev vi lite hungriga eftersom vi inte hade ätit något, då var klockan kanske ett - halv två eller något, så vi gjorde upp en stor brasa, tände grillen och började grilla kött och marshmallows, eller hur det stavas. Sen åt vi kött med potatissallad och marshmallows till efterätt. Vi hade riktigt mysigt där faktiskt, sen gick vi och la oss i tältet och somnade kanske vid halv fyra.

Vi vaknade idag vid tio tror jag, jag kan aldrig sova bra i tält. Så satt vi i tältet och åt macka. Sen gick vi ut och tog på oss badkläder sen badade vi en stund också, riktigt skönt! Vi blev förföljda av en mördarfluga också :( resten av tiden vi var där, inte kul! Sen ringde vi efter skjuts, så började vi ta ner tältet och packa ihop och lite så. Sen kom Sigrids farbror och hämtade oss, sen åkte vi och släppte av all packning hemma hos Andrea sen åkte vi till tofta beach och solade en liten stund. Jag låg liksom på rygg hela tiden, ändå är jag helt bränd på ryggen nu, wierd. Sen så kom iaf Robban och hämtade oss på parkeringen där, sen skjutsade vi S och A hem till A i västerhejde, sen åkte vi hem. Min släkt på mammas sida börjar sakta droppa in på gotland, för på lördag blir det en liten släktträff. Fun! Ikväll ska jag vara hemma, egentligen skulle jag till tofta på fest, men .. palla. 

puss, bilder kommer senare ikv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0