söndag

Har inte gjort så mycket idag. Vaknade runt två, sen var jag med mamma när hon var på affären och växthuset. Sen har jag övningskört, så grymt kul tycker jag, börjar faktiskt bli ganska bra! Har precis ätit lite sill och potatis, för jag fick aldrig äta det på midsommar. Jag har gjort små brownies precis också. Andrea vill ha ut mig till ett "spökhus" ikväll som det spökar i , vi och några fler ska typ övernatta där, men eftersom jag är värsta mesen och typ mörkrädd så vill jag verkligen inte, haha. Men jag lovade Andrea i förrgår så hon kommer ju bli surig på mig .. jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Om jag inte gör det, ska jag snart duscha, göra hårinpackning, ta bort mitt gamla nagellack på tårna, ta på nytt, måla naglarna, göra fotbad och skrubba ansiktet och mina händer. Ta hand om mig själv litegrann! Sköööönt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0