lördag

Vi åkte som sagt till burgsvik idag, tror jag, haha. Vi kollade på Robins utställning, och James hade också utställning där, min pappas farbror. Det blev typ värsta släktträffen där, det var riktigt trevligt faktiskt! Jag träffar nästan aldrig släkten på pappas sida, eller bara farmor och farfar eftersom de är de enda som bor på gotland av hela min släkt typ. Sen spelade James lite barnlåtar som han gjorde förr i tiden t.ex. älgarna demonsterar och sånna där. Lite kul. Efter en stund så åkte vi hemåt, eller vi stannade på tofta för att gå förbi stranden ett litet tag. Sen körde vi hemåt igen. Nu har vi varit hemma här med Robbans syrra, hennes sambo, två barn + två andra barn som de var barnvakt åt. Det blev lite kubb och tv tittande, och nu har de precis åkt hem. Imorgon åker Lisette hem (mammas kompis från sthlm som är här) och hennes barn. Det har varit roligt att träffa alla dem också, men nästa helg så kommer mammas alla 5 syskon hit och några av mina kusiner. Sånt tycker jag är riktigt mysigt, har sett fram emot det. Nu ska jag sova tror jag, är väldigt trött

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0