igår

Igår så drog jag till Kraft som sagt, där var också Axel och Saie. Vi satt där en stund, sen drog Axel och Jesper kom dit. Jag och Kraftis drog till affären och köpte lite godis och läsk. Sen åkte vi hem och kollade sverige-danmark. Så kom även Theo dit efter en liten stund, och Michelle och Linda lite senare. Vi kollade på Kraft när han gick i tvåan tror jag att det var på någon video, så jävla söt .. blev en del skratt där också! Efter ett tag så gick vi ut och började gå mot rusta, det var någon fest där som vi skulle kolla + att jag behövde prata med Andrea som var där. På vägen dit blev det en mycket trevlig pratstund med Michelle och Linda :) ! När vi kom fram så gick M och L till bussen, och vi andra fortsatte och gick in och vi kom väl ganska olägligt för just då hade polisen kommit och jag fick stå och vänta rätt länge på Andrea eftersom hon inte var helt nykter, haha. Men sen stack polisen och jag kunde gå ut och prata med Andrea, så efter en stund så gick jag, Kraft, Jesper, Jonas och Marcus hem till Kraft. Där satt vi och kollade tv och spelade kort och så. Efter någon timme så kom Matilda och Andrea, glada och sociala! Och sen så fick jag sällskap nästan hela vägen hem av Matilda, trevlans.

Idag vaknade jag runt tolv, dricker lite te nu. Måste till stan idag och lämna pengar till Rebecca, sen vet jag inte. Inga planer ännu :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0