hejhejhejhej

Ska berätta lite om min kväll. Jag, Tova, Andrea och Sigrid åkte ut till åminne. Det var först ganska dött där, vi gick runt och minglade lite ;) men vi ville åka hem efter typ två timmar, så Andrea ringde sin mamma som skulle hämta oss efter typ en timme. När hon kom så blev  det typ roligt, men men .. vad ska man göra? Så kom jag hem till follingbo, där min mamma var, och hennes bästa kompis från sthlm och hennes två barn och även Robbans syster, hennes sambo och hennes två barn. Rätt trevligt faktiskt, min midsommar har varit helt okej faktiskt. Imorgon ska jag och alla här åka och se på min bror Robins utställning av hans tavlor som han har i typ .. jag kommer inte riktigt ihåg vad det heter, ligger långt bort iaf ;) nästan vid hoburgs affären om någon vet vart den ligger? Det kanske heter Burgsvik, eller jag vet inte, haha. En tavla han hade gjort rätt nyligen fick han typ 10 000 för, inte dåligt! ;) Så det ska vi göra, typ vid elva eller något. Så jag måsta faktiskt sova nu, men jag skriver imorgon

puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0