fredag

Ingen jobbig skoldag idag, först hemkunskapen. Vi fick välja att göra förätt och varmrätt eller varmrätt och efterätt, sen fick vi då välja vad vi ville göra, och jag och Tova gjorde kyckling inrullade i bacon med potatisgratäng, sen sallad till, det blev gott förutom potatisgratängen för den smakade skit. Sen till efterätt gjorde vi rulltårta med grädde på, det blev gott! Men vi blev sjukt mätta, sen efter det går vi till no lektionen då bjuder hon på massa kakor och festisar. Det var ju inte bra, men som det kakmonster jag är så äter jag såklart ändå. Jag kunde inte gå på resten av dagen, haha jag är tjock. På so;n fick vi tillbaka lite gamla saker vi hade gjort i sjuan bl.a. boken om mig själv, självporträtt vi gjorde på utbytardagen och vår världsuppfattning i sjuan, fan vad roligt vi hade när vi kollade på det. Sen blev matten inställt så vi slutade halv ett, jag och Tova gick direkt hem och kollade på sex and the city filmen, blir alltid glad av den + att det alltid är mysigt att kolla film när det regnar. Efter filmen gick jag hem och då hade pappa köpt the sims 3 till mig som han hade ställt framför datorn (a) blev väldigt glad faktiskt! tack pappa (a) om en liten stund ska jag äta pizza, sen får jag se vad som händer ikväll. Känner ju inte riktigt för att gå ut i det här vädret faktiskt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0