bussjävel

Tog bussen in förrut till ica maxi där jag träffade Tova och Helena. De hade handlat massor med godis och läsk. Sen gick vi mot gråbo, så mötte vi Emma sen gick vi hem till Helena. Vi satt bara där och pratade lite och spelade "crazy taxi" eller vad det heter på facebook. Efter det gick jag till konsum och träffade Alex och Carl. Vi gick mot ica maxi, och Carl cyklade hem och Alex skulle följa mig till busshållplatsen vid maxi, men när vi gick där så självklart åker bussen förbi när vi är typ på parkeringen.. inte kuuul. Så han följde mig en bra bit på stora vägen, sen cyklade han hem. Sen när jag gick hem blev jag sjukt rädd, haha, det var kolsvart och jag började typ se syner och hörde massa läskiga ljud. Jag är ju typ mörkrädd också, haha.
 
Men nu är jag iallfall hemma, och juste .. Tova slingade mitt hår förrut. Längst ner i topparna är det redan helt ruttet, haha, typ brunt/grått/blont eller något. Men längre upp är det bra! Ska klippa mig snart igen och göra en sån här rensing i håret som jag gjorde när jag var blond, så försvinner det gröna ur håret och alla metaller eller vad det var ;) . Robban kanske skaffade ett sommarjobb till mig också, där han jobbar .. som målare, haha. Nejmen jag ska inte måla, ska typ städa och ta bort gamla tapeter och skrapa golv typ. Om jag gör det i tre veckor, är ledig på lördagar och söndagar så får jag nästan 10 000. Måste gå upp typ lite innan sex varje dag, jag är ju så sjukt lat också, men jag behöver verkligen pengar, men jag vet inte om det är värt. Jag hatar att jobba, och just sånt här också .. haha får se hur jag gör. Nu måste jag sova,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0