söndag

Har varit trött hela dagen. Dygnade inatt, såg på fyra filmer så jag lyckades hålla mig vaken. Idag har jag varit med mamma och Robban och övningskört lite längre ut på landet. Vi stannade någonstans och åt lite lunch och fikade, riktigt mysigt faktiskt. Sjukt varmt var det ute också, även fast det nästan inte var någon sol. Sen åkte vi hem och jag somnade i bilen, sen kom vi hem och jag sov i soffan en timme. Nu sitter jag och ser på godzilla på tv, riktigt kass film faktiskt .. så jag struntar i den och går och lägger mig. Meningen med att jag dygnade var ju egentligen att jag skulle vända på dygnet igen, hatar att göra som jag har gjort de två senaste veckorna. Somna vid tre / halv fyra på natten och vakna halv fyra på dagen. Hatar att sova bort hela dagen. Nu ska jag sova, vet inte om jag skulle på stan med Tova imorgon och fika eller vad vi pratade om, får se.
 
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0