onsdag

Igår var först jag, Tova, Anneth och Andrea på ica maxi och köpte mat, godis, läsk och sånt, tror det kostade nästan 500 kr :) sen drog vi till västerhejde, vi grillade och åt och så, väldigt mysigt faktiskt. Sen gick vi in i vardagsrummet, och hela natten såg vi på disneyfilmer. Andrea och Tova somnade först, sen somnade jag runt sex - sju eller något. Anneth sov bara en timme, hon såg flest filmer av alla oss. Men i mitten av lilla sjöjungfrun så gick vi även till spökhuset i vibble. Har varit där en gång innan, men nu var jag verkligen rädd! Haha. Det står inristat vid dörren "jag finns fortfarande kvar" eller något, antagligen någon som ristat in det för att skrämmas men just då när man står där, kolsvart, ser ingenting, mörkrädd som jag är, så berättar Tova att det står sådär vid dörren .. nej usch, jag är fan livrädd för sånt, haha.

Jag vaknade i Andreas soffa runt tolv, så såg jag slutet på tarzan som de höll på och se, sen skönheten och odjuret och sen började vi se på mulan. Sen kom Robban och hämtade mig, så hämtade vi mamma på ica maxi. Sen kom vi hem till follingbo, sen packade jag så kom pappa och hämtade mig. Ikväll var det meningen att jag skulle träffa Andrea, vi kände för att gå ut. Men när jag tittar ut just nu, så känner jag verkligen för att gå och lägga mig i min säng och se på film. Det får nog bli så ikväll tror jag. Har precis kollat i tidningen från igår vilka som kom in på handel, som då jag också gjorde om jag inte har sagt det? haha. Det var ju några som jag känner bra, så det känns riktigt skönt, sen är det några som jag bara vet vilka det är, men det känns helt okej faktiskt. Har inget mer att skriva om nu

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0