måndag/tisdag

Måndag:
Jag träffade Tova i stan, sen drog vi och fikade på det där fiket som ligger precis ovanför kränku, rätt nytt. Sjukt gott var det iallafall. Sen gick vi runt en stund och kollade på stan, hon tog ett hål till i örat också. Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem. Jag tog bussen in till stan igen lite senare så umgicks jag med Sigrid, Andrea, Julia och Fredrik en stund. Sen kom Daman och Jesper också, sen Carl och Alex. Vi gick runt lite och gjorde ingenting, men roligt hade vi iallafall. Sen tog jag och Sigrid bussen hem till mig, jag somnade vid sju imorse och Sigrid vid nio tror jag, haha. Vi spelade crazy taxi, satan vad skratt det blev också, haha. Jag älskar Sigrid!

Tisdag:
Vi vaknade kanske vid två, så skulle hon ta bussen till stan så jag följde henne till bussen sen åkte hon. Har inte gjort så mycket sen dess, följt med mamma och handlat lite. Ikväll ska jag vara hemma, är fortfarande jättetrött. Nu ska jag hoppa in i duschen

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0