måndag

Har inte gjort så jättemycket idag. Fick skjuts till Rebecca, köpte en oanvänd odd molly klänning av henne :) skulle köpa en inne på friendhs, men de var slut så nu fick jag en skitfin och mycket billigare också, så jag är jätteglad för den! Sen drog jag till max, och så åkte jag och pappa hem. Vi åkte sen ner på hamnen och åt, sen tog vi en glass, det var mysigt. Sen har jag bara varit med Tova och en av våra käraste vänner, Sermed :) . Vi satt mest och pratade, spelade data och lite så. Juste, jag slog mitt crazy taxi rekord men på Sermeds facebook, så det är egentligen JAG som har så mycket poäng så alla vet det, haha ;) . Nu är jag hemma iaf. Måste sova snart, ska upp rätt tidigt imorgon och träffa Tova och Sermed innan han åker till sthlm. Ska ändra min design också, men jag hatar att göra det så jag behöver fan hjälp med det! Haha

pusssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0