wie

Har faktiskt lite glad nu ändå, eller lättad. Mina två jättejobbiga prov är över! No provet gick helt okej, men tyska provet .. det vetifan alltså. Jag hade ju självklart pluggat på fel texter också. Nu har jag bara so häftet kvar, och en svenska uppgift som jag tänkte gå och göra nu faktiskt. Vi ska gå ut på en plats, titta, beskriva olika saker och typ lukta och beskriva vad vi känner på just den platsen. Men jag har ingen aning om vart jag skall gå, eller jo jag vet ett ställe, men det är för långt .. så jag tror faktiskt att jag tar min baksida, den är ju full av känslor. Efter det ska jag skriva lite på mitt häfte, sen äntligen kolla på ett desperate houswives avsnitt för jag hann inte det igår, blev för mycket pluggande. Juste, idag eller imorgon skall jag fylla på min mobil igen, så då kan jag svara på alla sms igen (a) . Nu ska jag gå och bli känslosam på min baksida! 

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0